2013/10/19

Halloween på intåg

Halloween är på intåg, närmare bestämt näst-nästa helg smäller det. En av mina absoluta favorithögtider. Även fast vi går miste om höstmörkret här i Shanghai så verkar vi får igen det i enorma halloweenfester. Där utklädnad är ett måste. Förra året var jag utklädd till Lady Gaga. I år har jag ingen som helst aning om vad jag ska vara. Under veckan som gått har tankarna cirkulerat kring olika kostymval. Idag besökte vi en grym marknad där de sålde billiga kläder, skor och accessoarer. Men av någon anledning fanns det otroligt många perukaffärer så jag impulsköpte en turkos peruk. Eh ja.

Carro spanade in utbudet på Walmart när vi veckohandlade.
Emma och jag testar bågar utan glas på marknaden.
Men vad kan man vara när man har turkost hår?!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar